måndag 23 januari 2012

Uppdatering

Bara en snabb uppdatering idag. Har lite skrivartorka,men hoppas den snart går över igen:-)

Hemkommen från nattmöte och är bara sååå trött. Orkade inte ens prata något på mötet.Kände mig helt oengagerad bara,som en ballong där luften har gått ur...

Fick iallafall samtal av hemtjänstens chef nu på förmiddagen(jag hade pratat in på telefonsvararen att hon skulle ringa upp i fredags). Hon var trevlig. Jag fick fram det jag skulle säga och hon har lovat prata med sin personal. Hon pratade också om att göra ett hembesök hos farfar för att få se själv (inga problem för min del).

Återigen är det väl bara att vänta på att en förändring sker (kommunens system ror tungt och sakta). Vi får se,har inte mycket mer att säga om detta just nu,men ville ändå berätta läget,då jag vet att en hel del här, följer mig i ärendet....

Resten av dagen ska ägnas åt helt praktiska saker. Sven har problem med bilen och är iväg på verkstad. Jag har börjat tvätta.Ska byta gardiner också,tänkte jag. Hunden ska duschas,middag lagas. Promenader avverkas. Inget spännande alls med andra ord,så jag säger bara trevlig dag på er alla så länge...

Inga kommentarer: