torsdag 19 januari 2012

Säljer saker...

Lite kul faktiskt. Skrev ju för några veckor sedan att jag lagt ut en ryamatta till försäljning på fb-loppis. Fick ju inget svar och hade glömt bort alltihopa. När jag nyvaken satte mig vid datorn idag,med kaffekoppen i högsta hugg,hade två personer svarat på annonsen. 30 minuter senare var mattan i nya händer. Snabba affärer det gillar jag:-).

Blev inspirerad och satte ut min locktång och platttång direkt,och klockan 16 idag kommer en tjej och hämtar dem. Faan vad härligt,jag börjar få flyt och det inspirerar mig till att börja rota runt efter mer saker jag inte vill ha/behöver. Några kronor hit och några kronor dit,men helt underbart att bli av med saker och ändå få något för dem. Kanske det är läge att lägga ut lite kläder också,såg att en hel del intresse fanns på det av andra säljare. Vill däremot bara lägga ut ett par saker i taget,jag vill inte ha för mycket omkring mig på en och samma gång...Nice är det iallafall att få in lite pengar på saker man inte vill ha längre:-)

Inga kommentarer: