tisdag 24 januari 2012

Man borde så mycket...

Är fortfarande trött. Vet att jag "borde" en massa,men saker har ändå en tendens att hamna frammåt i tiden nu...Jag vet att jag inte behöver göra en massa,men känslan är skön när saker är gjorda....Jag avskyr att ha en massa ogjorda "måsten"på min egna "borde-lista" här hemma...

Idag tar jag det lugnt. Känner att kroppen är inte är på topp och efter flera fb-inlägg så får jag "bannor" att ta hand om mig. Jag försöker för fullt....Har inte gjort mycket idag alls....

Fortsätter lite smått med annonser på fb-loppiset,inga direkt glädjeannonser idag,men väl lite småsummor kammas hem lite då och då. Känns skönt att bli av med det man inte använder, för att ge glädje till någon annan. En bra kompromiss istället för att spara allt...Ha kammat hem några hundra sista veckan iallafall:-)

Inga kommentarer: