torsdag 19 januari 2012

Försenat födelsedagsbesök

Ibland blir jag så sur på mig själv. Jag är för jäkla dålig på att vara social....

Sandra fyllde år för ett par veckor sedan och jag var först och "firade" henne idag. Visserligen var hon "hemma" i Östersund när hon fyllde,men det ska väl ändå inte behöva ta två veckor innan man masar sig iväg på ett besök...

Nåja,idag kom jag iväg iallafall och det blev bara en blomsterkvast och en liten chokladask i present. Har ju vart med på hennes present på ett spaesök också,men det kändes lite trist att komma tomhänt när jag inte var med på spaet själv...


Även Troja var med  och jag vet inte hur många gånger hon fick Devin att börja gråta idag;-)Hon ska ju slickas hela tiden,och trots "övervakning" så hinner man aldrig stoppa henne när hon snabbt slickar till på honom. Devins underläpp började darra varenda gång,sen ett gallskrik på det innan tårarna kommer. Lite sött av Troja att slicka( trots att hon inte ska,så är det ju i välmening),lite sött av Devin att börja gallskrika varje gång,men en söt kombination:-)Kan inte annat att skratta lite åt situationen...


Lite snabbt fikat idag hos Sandra(,men det är ju kul att bara få träffas bara en liten stund också,för tiden verkar aldrig räcka till för något längre), innan jag for hemmåt igen. Idag blir det till att städa av lite här,för imorgon väntas besök från Svens släkt.... 

Inga kommentarer: