onsdag 11 januari 2012

Sooool.........

Har ni sett Jönköpingsbor? Solen lyser och jag blev genast på gott humör:-)
Dagen har än så länge gått som planerat,har duschen kvar innan det var dags för hundbus med Camillas lille valp. Och jag håller tummarna,skulle vara så kul om Troja kunde acceptera en hundkompis där jag känner ägaren...

Min "surtant" har ju lite problem med just "vänner". Hon gillar inte tikar,hon gillar inte någon form av dominans från andra hundar. Nä,helst ska det vara en "svag individ" av hankön som låter henne bestämma över allt,då är hon nöjd! Ja,hon är lite speciell med detta...Finns ett par hundar här på liljeholmen hon gillar,men då dessa hundar ägs av ytligt bekanta,är det svårt att bestämma träff för just hundbus. Alla har vi våra grå och trista dagar där vi vill få hundarna snabbt motionerade och sen hem igen. Det tar tid att planera och bestämma möten som passar in på schemat för båda parter,, Synd,hundbus är både motion och lycka för hunden...

Jag har laddat kameran och hoppas få till något kul idag. Tills dess får ni vänta....;-)

Inga kommentarer: