tisdag 13 december 2011

Vinkväll

Det har gått några dagar sedan sist och här har vart en blandad kompott av det mesta.

I lördags for jag ju iväg till Jeanette och hade det jättemysigt. Om ni bara visste hur denna kvinna kan få en att känna sig välkommen:-)

Småfrusen kommer man in i hennes mysigt pyntade hus med en sprakande brasa. Man får ett vinglas i handen och helt plötsligt står det "grillad" mat på bordet. Ja,det hette något speciellt,som jag inte minns namnet på.

Utöver det var det en lyx att få ta med Troja,som fick gå runt och vara sig själv utan en massa bannor och ogillande blickar. Jag kan bara tacka så gott, säga att maten var underbar och kvällen supertrevlig...




Hade som sagt va en supertrevlig kväll,men får väl skämmas en del över att jag blev alldeles för onykter...Man ska inte skylla på någon,men jag tror Jeanette fyllde på mitt glas lite väl många gånger;-)...Usch,vuxen som man ska vara,och bete sig på detta vis,skäms på mig!

Sven kom senare och hämtade mig och i mitt tillstånd trodde jag nog att klockan var runt tolv. Fick en liten chock dagen efter när Sven berättade att vi var hemma runt fyra....

Hade igentligen tänkt skriva ett par inlägg till,men Sandra ringde precis och behövde barnvakt om bara ett par timmar,så jag måste genast hoppa i säng för att få sova lite,har ju jobbat i natt och har en natt kvar....

Inga kommentarer: