onsdag 14 december 2011

FUCK,,,,,

Blir riktigt sur nu.....Har försökt få tag i handläggaren till farfar i två dagar,men antingen får man ton "personen du söker är på tjänsteärende,eller personen kan inte nås för tillfället". Har lyckats göra mig osams med pappa,han förstår inte att personalen gör fel ,och vill inte att jag ställer till något. ...

Orden jag fick var: Men snälla Eleonore,du måste förstå att allt tar sin tid innan det funkar....
 Faan heller,saker ska inte ta tid,jag väntar inte längre. Jag har väntat i 6 veckor och så lång tid ska det inte ta att få igång en människans liv... Dra åt helvete all jävla skitpersonal inom hemtjänsten,ni är kass....

Vad då ställer till med ,jag är förbannad. Jag å andra sidan ställer till precis det jag vill,försök hindra mig,jag har alltid gått min egen väg!!!

Inga kommentarer: