lördag 3 december 2011

Jag är en irriterande människa.....

Idag är latmajjan borta och jag har övergått till att bli den helt "normala", irriterande människa, med en energi ingen orkar med;-)

Ha,ha,jag är igentligen inte alls pigg,men vad gör man inte för att få några pluspoäng på duktighetslistan.

I dag var det åter dags för ett besök hos farfar. Hade föredragit att hoppa ner i sängen och sova bort några regnruskiga timmar utanför mitt fönster,men efter en veckas frånvaro måste jag nog kolla över läget i Forserum igen. Imorgon ska jag sova istället!

Därför har det verkligen vart fart på mig nu på morgonen. Började med en storhandling efter jobbet, och sen var det bara att sätta igång. Klockan är inte ens tio och jag har hunnit steka pytti panna med falukorv och ägg,jag har fått en fläskpannkaka klar,skalat potatis till köttgrytan han ska få till middag idag,samt precis plockat ur en plåt Moccabitar/kärleksmums från ugnen.  Dock hade jag ingen kockos (stavas?) hemma,så jag strödde bara över lite hackad mandel istället..



Förutom det har jag fixat lite jobbarmackor till mig själv inför nästa pass i kväll, och satt mig med en kopp kaffe här. Inte så illa va på 3 timmar?

Idag blir det därför inte så mycket mer från mig här på sidan. Ska diska av lite,paketera maten när den svalnat och hoppa in i duschen innan jag åker iväg. Och om jag gissar rätt är krafterna sen  slut ,och att jag kan sova bort några timmar innan det var dags för natt nummer två. Ha en go lördag på er så länge,kram


Inga kommentarer: