lördag 10 december 2011

Ska snart iväg...

Blir en snabb uppdatering idag,då tiden återigen rinner iväg. Tänk om dygnet kunde ha fler timmar!

Vaknade upp lite lättare i hjärtat idag och efter lite eftertanke så var mitt bak ändå ganska lyckat igår. Bara jag som ska släppa prestationskraven på att allt ska vara så jäkla perfekt.



 Började min morgon med att springa ut med Troja som var lite dålig i magen och hade bråttom ut. Stackarn är fortfarande lite dålig,men inte så farligt,vi behöver inte gå ut extrarundor i panik.

Lite frukost i lugn och ro innan Sven for iväg och handlade lite,medans jag tog en regnig tur runt Rocksjön med Troja. Börjar bli litte lätt trött på detta eviga regnandet nu,men det är väl bara att gilla läget antar jag. Snön kommer när den kommer,men det är svårt att få till någon julkänsla i detta väder..

En snabb middag idag, det blev bara lite soppa,då Sven sen skulle iväg på julbord och inte ville komma dit mätt...Lite telefonsamtal avklarades  och lagom till att Sven drog iväg,tog jag mig till Blomsterlandet. Har nu äntligen fått tummen ur och köpt lite julblommor som ska planteras och arrangeras lite snyggare imorgon. Även granriset bör jag väl ta hand om snart ,då det ligger och skräpar på balkongen nu...



Nu är jag nyduschad och ska ta en snabb tur ut med Troja innan vi åker vidare mot Jeanette för lite vin och god mat:-)

Inga kommentarer: