fredag 30 december 2011

Skulle ju inte...

......Skriva mer i år.....
Sitter här och faktiskt njuter. Sambon har dragit iväg till sina föräldrar,då det var/är jakt på schemat för honom imorgon. Jag kan inte annat än njuta. Jag älskar att få egentid,jag älskar att rå om mig själv om så bara för en kväll.

Har "tjötat" en bra stund i telefon,druckit några glas vin och precis vart ute med Troja på en liten rastrunda. Livet känns gött,morgondagen är ganka lugn och snart ska jag hoppa i säng för en god natts sömn. Men först måste jag ta tillvara på kvällen. Inte ofta jag får tid för mig själv utan att ha jobbet som väntar.

 Nu mår jag riktigt bra. Imorgon får vi nattbesök av den "jaktglada" taxen Malin,gött för Troja att ha lite sällskap för en stund bland alla raketer och smällare. Kanske kommer en bild senare,på de båda.. De har ju träffats många gånger innan,men aldrig på Trojas hemmaplan. Risken finns ju att det blir bråk,men Malin är så snäll och undergiven att det inte borde bli problem;-)..... Godnatt på er;-)

Inga kommentarer: