onsdag 28 december 2011

Jag har raderat mitt nyårsrecept....

Smart va? Hade tänkt bjuda på den rätt jag fick äran att äta i Falkenberg,och eftersom jag var för lat att skriva av receptet,laddade jag kameran och tog kort på pappret. Smidigt tänkte jag,det ligger bland mina foton...

Vad som inte var lika smart var att jag i samma veva bytte dator,körde in de bra bilderna i USB-minnet och raderade resten. Receptet borta!!!

Har inget nummer till Sussie som hade receptet,däremot jobbar ju Camilla med henne. Jag har försökt ringa Camilla,inget svar. Och inte vet jag ju om vare sig Camilla eller Sussie ens jobbar dessa dagar. Vården har ju som bekant både lediga dagar för båda, och dessutom är det ju flera som tar ledigt nu i mellandagarna.

Jag får ge det ett par timmar och se om Camilla ringer upp,annars är det bara att försöka tänka ut något nytt att bjuda på....Tänk om något kunde gå smidigt någon gång!

Inga kommentarer: