söndag 25 december 2011

Överstökat

Jodå,för min del är julen över nu,även om jag vet att det är både juldagen idag och annandagjul imorgon. För mig är julen ingen högtid,den är en ren pina och har vart i många,många år,trots att jag vissa år ändå ansträngt mig för att göra något bra av den. När julafton har vart,är det slut"firat" för min del.

Så vad ska man säga om min julafton? Maten verkade gå hem,farfar verkade nöjd och fick sen med sig de flesta resterna hem. Det blev ett ganska kort möte med alla. Pappa ville hem,jag ville sova och Devin var ganska trött..Där slutade min jul..Finns inte mycket mer att säga egentligen.

Har avverkat ännu en natt på jobbet och jag känner mig trött idag (också). Luften har gått ur och jag ska ge mig själv en stor julklapp idag. Jag ska nämligen ägna mig åt det jag borde göra efter varje jobbarnatt. Jag ska sova!  Har ännu en natt kvar att jobba och imorgon ska jag ta en sista (förhoppningsvis) tur till farfar för att städa. Jag hoppas det kommer igång sen med allt,så jag bara kan åka dit och hälsa på under mer rimliga former sen:-)







Så ha en god fortsättning på er där ute,:-) Själv kryper jag ner under täcket och säger godnatt.

Inga kommentarer: