fredag 23 december 2011

Så tyst och lugnt

Ännu ett litet dravelinlägg från mig (har inget vettigt att skriva om). Har kommit in från en go hundrunda,inget folk ute på vandringsleden idag, och det kan man väl förstå. Sätter man sig och kollar facebook en dag som denna så har folk hysteriska inlägg om att bli färdiga med allt tills imorgon.Det ska handlas,griljeras,städas mm....

Återigen,det känns otroligt skönt att vara färdig med allt,men känslan av tomheten finns kvar. Har jag kanske missat något eftersom jag inte jagar runt? Borde jag göra mer,handla mer? Anstränga mig mer?

Nä,jag tänker inte göra ett skit mer idag. Ska ta mig en varm dusch och gå bort till kvarterets affär och köpa cigg,sen ska jag ha kaffepaus med Sandra,dela ut min julklapp till henne, innan middagen lagas. Därefter blir det förhoppningsvis ett par timmars sömn innan jobbet. Jag ÄR klar,och har jag missat något så får det vara så då,det blir jul ändå.......

Inga kommentarer: