onsdag 21 december 2011

Idag gäller det

I dag var det dags. Möte med handläggaren och hemtjänstpersonal hos farfar. Jag fick tyvärr (eller hur man ska uttrycka det) reda på i måndags ,att det var en viss person som skulle vara med från hemtjänsten. Denna person är den enda farfar berömt,tycker jättebra om,och som han säger att det är rejäla tag i och jobbar på. Känns lite tråkigt att man ska behöva klaga/anmärka till någon som faktiskt är bra och sköter sitt jobb.

Men jag är inte orättvis,jag ska berömma henne och tala om det farfar sagt,man får inte vara elak och dum mot oskyldiga,det är inte hon som ska få ta skiten,men hon får gärna förmedla vidare till sina kollegor det jag har att säga....

Har ju jobbat i natt och bara vart ute med hunden en sväng idag. Har inget direkt att förmedla i övrigt,men vill ge ett litet tack till två personer som genom mail gett mig lite respons på hur hemtjänsten fungerar ,och som tycker det är bra att jag agerar. Ni vet vilka ni är och jag är tacksam för ert stöd/uppmuntrande ord :-)

Ska försöka sova någon timme innan det är dags,så nu får ni hålla tummarna för mig. Ni ska få veta imorgon hur det gick:-)

1 kommentar:

Jannie sa...

Håller tummarna för att de skall ha förståelse för dina klagomål och att det kommer till en förändring å det snaraste.