lördag 24 mars 2012

Sömntuta

Min kropp måste hamnat i någon sorts koma denna veckan. Jag,som folk ofta "klagar på "att jag aldrig sover ordentligt,har tagit igen mig ordentligt och vart helt väck i flera dagar. I går somnade jag in runt 15 på eftermiddagen,efter att vi ätit middag, och tänkte bara sova en timme för att kunna sova under natten sen. Vaknade upp helt borta i huvudet klockan halv åtta på kvällen, och fattade ingenting. Rummet var kolsvart och jag visste inte ens om det var dag eller natt. Sven hade dessutom smitit ut på diverse ärenden,så jag hade inte som jag brukar, vaknat av att han stökade runt heller.

Han kom dock in precis när jag gick upp, och jag trodde väl att jag skulle få en sömnlös natt efter detta. Icke då. Klockan halv elva var jag i säng igen ,och har sovit till halv åtta idag. 13 och en halv timme..Oj,oj,oj....Det blev alltså bara en liten stunds tv och lite mat under kvällen här...

Inga kommentarer: