tisdag 27 mars 2012

Måndag och jobb

Klockan var ställd tidigt på morgonen, då det var dags för månadens p-möte med nattkollegorna. Alltid en trevlig stund,och trots att jag vart så sur över mitt jobb i fredags,så kändes allt bra igen efter ett antal samtal med kollegor,chef och olika "omdömmen" om saken. Att jag dessutom blev av med alla mina loppisprylar jag plockat ihop under dagarna, kändes så skönt,då jag av någon anledning har fått en stor tillfredställelse över att rensa just nu:-)

Efter mötet for jag nöjd hem och tillät mig en rejäl slappardag och la över allt utom middagen på Sven.Var inte ute med hunden en endaste gång under dagen,fixade lite snabb middag (potatismos och ugnsbakad falukorv) och kröp sen i säng medans han fick tvätta..Låg i sängen och läste ut min bok innan jag nöjd och belåten somnade in några timmar innan jobbet. Lugnt och "städat" där, och några goa skratt med både kollegor och boenden. En bra jobbarnatt med andra ord:-)

Inga kommentarer: