söndag 4 mars 2012

Brrrr,iskallt!!!

Bakslag på vädret,både inne och ute ( bokstavligt talat...).

Igår hade jag en ny manisk dag. Trodde knappt det var möjligt att hinna med så mycket som jag gjorde. Efter att ha sovit en stund efter förmiddagsstressen var jag på topp igen. Tvättade,städade och röjde runt som en galning här hemma.Limmade trasiga saker,ladddade batterier som var urladdade (sånt där som aldrig blir gjort för att det är enkelt och tråkigt),strök tvätten,mm. Kände mig riktigt nöjd med dagen faktiskt och har inte alls något dåligt samvete för att jag inte gjort något idag istället..

Vad som inte var lika lyckat var att jag även passade på att vädra ordentligt igår. Sovrumsfönstret glömde jag stänga innan jag for till jobbet igår och herregud så kallt det var där idag när jag kom hem. - 6 grader ute i natt och med tanke på att elementet i sovrummet är trasigt,så hade även rummet en obehaglig temperatur;-).

Jag tog mig därför en promenad runt Rocksjön på morgonen,i väntan på att temperaturen skulle stiga inne i rummet lite...

Kom hem igen, och gick och la mig. Låg och illfrös i sängen och kunde därför inte sova. Till och med under täcket var det kallt,och då har vi duntäcken ändå...... Så nu är jag åter på benen,har trixat lite med fotona jag tog idag och ska snart göra ett nytt försök med att krypa ner...



2 kommentarer:

Monica sa...

Fina kort !!!

Eleonore sa...

Tack Monica:-)