fredag 23 mars 2012

Sjöstorp

Trött efter nattjobb,for jag och Troja idag iväg till Sjöstorp(skogen) idag på morgonen. Igår hittade vi ut till Forserum,men med en kort runda,då jag var så jäkla trött. Hetl perfekt att släppa hunden lös och låta henne motionera utan större krav från matte...Idag samma sak,fast i Sjöstorp..




Har vart en slö matte i ett par dagar,men ibland orkar man bara inte...

Gårdagen tillbringades mestadels i sängen. Känndes surt med tanke på det fina vädret,men samtidgt var jag helt förstörd av trötthet. Ibland kommer verkligen signaler "uppe ifrån" att jag måste få sova. Jag uttnyttjade tillfället och var skapligt pigg sen i natt istället:-) Idag är jag åter på topp och trivs som fisken i vattnet. Ska ta mig en tur ut runt rocksjön nu, och sen ska det förberedas inför ett "svullarhelg".

Idag ska det bli ett nytt recept för er på lättagad fuskpizza,men dessförrinnan ska middagen avverkas här hemma. Fläskpannkaka (med rester till farfar imorgon) blir det idag på menyn.

I morgon ser jag fram mot lite kortspel med goda vänner under kvällen hos Anne i Skillingaryd,ett snabbbesök hos farfar under dagen innan det,och en hundfri dag imorgon och halva söndagen (då sambon ska ut på annat och tar hundrackarn med). Myshelg till tusen:-

Snabbrapport: Hibiskusarna blommar för fullt:-)
)Kram på er

Inga kommentarer: