torsdag 26 april 2012

Höll på att lägga ner

Åh, jag avskyr verkligen teknik... Sen några dagar har min bloggs utseende (för mig) ändrats. Sidorna ser inte längre likadana ut när jag ska skriva, och det tog en stund innan jag hittade rätt knappar igen. Det gick ju bra, men idag var jag dessutom utloggad från mitt egna konto, och inte en vink om vad jag skulle trycka på för att kunna skriva igen...

Som ni märker så löste jag det, men ett tag tänkte jag, att nu skiter jag i dethär. Bara krångel med allt. Men jag kan inte...

Jag gillar att skriva, det ger mig ro, det ger mig terapi, det ger mig utlopp för att slippa "tjata sönder" alla i min närhet. Det ger mig också lite tillbakablickar över vad som händer i mitt liv, hur jag resonerar och tänker i olika situationer. Lärorikt och oerhört skönt att bara få skriva ner alla tankar (hur flummiga och lustiga de än blir ibland!).  För här kan jag skriva precis vad jag vill och bara ni som vill och orkar behöver ta del av det;-) Perfekt för alla parter:-)

Inga kommentarer: