tisdag 3 maj 2011

Datortest

Hallå på er!!

Efter ett par lugna dagar är jag nu tillbaka. Har naturligtvis saknat er,men har hållt mig borta från datorn helt medvetet i några dagar. Ibland kan man behöva en liten paus från omvärlden och tänka på sig själv för en stund.

Det här inlägget är eventuellt ett av mina nya projekt jag har på gång. Som snål smålänning gillar man ju "gratis-produkter" och jag kommer idag att berätta lite för er om "Smartson testpilot".

 Här kan man anmäla sig till att bli "testpilot" av diverse saker hela tiden. Jag har vart med ett  bra tag och har bla fått chansen att testa hårbortagningsvax..Förstår ni den underbara grejen? Ni får alltså hem produkter (om ni blir uttagna),för att testa i lugn och ro,och det är helt gratis.

Det ända ni sen behöver göra är att sätta betyg på produkten. Deras tester av olika saker pågår hela tiden, och ni väljer enkelt själva vilka ni vill ansöka om att testa. Underbart lätt och lyxigt att slippa betala för något man gärna prövar, för att se om produkten håller för ens krav.

Iallafall. Nu har jag ansökt om att få testa en lätt och smidig dator. Kunde det passa bättre när jag i månader börjat oroa mig för att min vanliga snart ger upp? Skulle ju vara superlyxigt att få testa på en sprillans ny,känna skillnaden och sen köpa ut den om den är till belåtenhet. Jag har inte blivit uttagen än vad jag vet,men hoppas naturligtvis att jag får vara en av de tio som får chansen.

 Vill även ni få chansen att vara testpiloter? Kolla in denna länk och bli en alldeles egen testpilot hemma hos dig själv och se alla fördelar
http://smartsontestpilot.se/hp-pavilion/bli-testpilot

Kolla in länken här nedan också. Det är den jag nu vill försöka lägga vantarna på nu i senaste testet.Tänk att kunna få en ny liten godsak att blogga med i framtiden.
http://www.youtube.com/watch?v=2AflyOtx5oA

1 kommentar:

Gretteheim sa...

Först till kvarn får först mala säger ordspråket. Eftersom jag aldrig varit först i någonting kom jag på världens grej. Jag önskar dig verkligen lycka till i din nya uppgift som testpilot för diverse viktiga produkter. Även om det inte blir något var jag i alla fall först att önska dig lycka till :)