fredag 27 maj 2011

Hjälp mig!!!

Än är det ett bra tag till midsommar,men i år är jag ledig och tänkte försöka fixa till något kul. Planen är så gott som färdig (tänker inte avslöja den än),men det ska iallafall lekas ute på landet. 

Jag skulle gärna vilja att ni läsare ger mig några bra tips på vad man kan hitta på att göra. Planerat redan är en musiktävling och tipspromenad,och min tanke är eventuellt att kasta pil/yxa eller liknande som är på g också.Har ni mer roliga tips? Och var får man tag i en billig piltavla nu för tiden? 

Vet att många undrar hur man ger kommentarer här på sidan. Det BRUKAR funka om man först trycker på  "skicka en kommentar",sen använder förhandsgranskningen och knappar in koden som kommer.. Snälla ni,kom igen nu och gör min och de bjudnas midsommrafton fin och minnesvärd.....Jag vill ha alla tips på allt från läcker mat till lekar och bus...!!!! 

2 kommentarer:

Nina sa...

Ska kolla med vice vd´n om jag får ledigt nåt i helgen. När skulle det passa dig med en fika, och lite tjöt?

Eleonore sa...

Passar precis när som helst,jag är vaken dygnet runt;-)...