måndag 23 maj 2011

Bara lite till....(Amsterdams akvarium inne på ett zoo).

Hade tänkt vara färdig med Amsterdam-snacket nu,men kom på att inne på djurparken hade de ett grymt stort museum/akvarium med så mycket olika sorters vattendjur att man häpnade. Innan jag släpper Amsterdam med mina inlägg måste jag visa upp några roliga bilder därifrån också... Tyvärr är det jättesvårt att ta foton utan någon superkamera (som jag inte har) på akvarium,men några bilder blev iallafall skapliga och jag delar här med mig av resultatet:
Det syns inte på bilden,men den här fisken var säkert en meter lång...
Ser ut som en blandning mellan krokodil och fisk. Ca en meter lång även denna...



Tyvärr fick jag ingen bra bild på dessa udda "skapelser". Häftigt var iallafall att de var självlysande i akvariumet,med olika färger i blått,rött och grönt...(prickana ner ser på bilden/på "djuren" lös i olika färger)


Inga kommentarer: