tisdag 10 maj 2011

Inga bebisar....

Har nu pratat med Therese. Ingen bebis har kommit till världen och vi missförstog varandra igår. Jag trodde hon skulle höra av sig,och hon hade visst sagt att jag skulle göra det om jag var vaken.... Nåja, nya tag imorgon med nya bestämmelser;-)....

Dagen har gått och jag har inte orkar vara allt för engagerad i livet. Solat lite smått på balkongen,ägnat mig åt Troja en stund och dessutom börjat förbereda middagen. Idag är sista gången på säsongen för potatismos i mitt hem. Inte sambons favorit,men väl min.... Lite lagom lätt middag med stekt falukorv och gräslök till det  idag. Ni som har något hum av mat,vet ju att potatismos gör man på vinterpotatis(mjölig sådan) och nu börjar det snart bli dags för den goa färskpotatisen istället.. Har ett par goa sommarrecept till dessa,men avvaktar lite med det,då jag måste ha några recept kvar till er framöver;-)

Annars är dagen bara lugn. Är nyss hemkommen från promenad och är bara snorig och trött. Skulle tippa på att det inte blir några större aktiviteter i kväll,så istället får ni några sommarbilder till att kika på istället,då inspirationen tryter....




Inga kommentarer: