måndag 23 maj 2011

Sverige igen....

Många inlägg blev det om Amsterdam,men nu är det slut....Semestertripp i minnet,men nu är det vardag och Sverige igen....

Sven har åkt iväg till Nordsjö för att hämta hem Troja igen. Anledningen till att jag är hemma,är att han även skulle iväg och lämna in motorcykeln på sevice i Vetlanda i samma veva. Han får sjuss av sina föräldrarna därifrån och jag kände mig överflödig.

Jag hade tänkt ta mig en tripp till mormor under tiden,men fick inget svar när jag ringde,så istället fyllde jag upp bloggen med inlägg till er. Nåja,det tar sin tid det också,och nu finns det väl att läsa en stund för er ....:-) 

Som jag saknar mitt lilla monster! Jag struntar i om jag är världens löjligaste matte,men nu ska det bli så skönt att få hem henne igen....Min lilla plutta,som säger godnatt varje kväll genom att hålla fast mig med tassen och slicka min arm,sover vid min sida och tigger godis så gott som hela tiden. Imorgon är det ren hunddag som gäller. Vad vi hittar på får vi se,men umgås ska vi iallafall..:-)

Känner mig som en mamma utan sitt barn,Troja ska vara vid min sida för att jag ska känna mig hel.....Hörde att hon vart "olydig" i Nordsjö med att inte nöja sig med att sova i deras kök,hon hade visst hoppat och raspat på dörren för att komma ut,så hon var förvisad till hundgården varje natt. Inget jag igentligen gillar,men ibland måste man ju få var ledig även som hundägare. Men snart är mitt hjärta hemma igen, och utan att tala om för sambon,så blir det "sängmys" imorgon;-) Ja,för Troja får vara i sängen när sambon är på jobbet och inget vet ;-)......(gäller bara att skaka ur sängkläderna från allt grus innan han kommer hem,det har jag lärt mig sen innan)....




Inga kommentarer: