tisdag 3 maj 2011

Sängen kallar....

Kom från jobbet nästan en timme sent idag.Kanske är jag gnällig och överkänslig,men lite sur kan jag allt bli när folk försover sig/kommer försent för ofta. Det har inte hänt ofta,men idag ringde iallafall samma person för tredje gången om att denne var sen och hade försovit sig. Jag som var trött och kanske känslig,gjorde allt för att dölja irritationen i rösten när jag svarade "sånt händer,men då syns vi snart"....

En timme låter så lite och löjligt,men den kan göra väldigt mycket för mig. Idag gjorde den att jag blev en timme senare ut med hunden, och med det också att jag ens funderar på om jag hinner sova något idag. Snart dags att börja fixa med lite mat och sen förbereda morgondagen med att åka iväg med hunden till svärföräldrarna. Ska ju ut och leka lite med jobbet imorgon, och behöver hundvakt hela dagen lång...Hade ju också tänkt slinga håret och eventuellt då sova någon timme innan det blir försent så att nattsömnen blir lidande. Nåja,inte gnälla,jag sover säkert desto bättre i natt istället.....

Bilden är tagen i helgen innan hårfärgningen....



 

Inga kommentarer: