söndag 15 maj 2011

Seeeeg söndag........

Fy vilken seg dag det vart idag. Är så trött,men samtidigt rastlös.Orkar inte göra något,men känner mig håglös av att bara sitta / ligga. Har ont i nacken,är anfådd och det svider i ögonen. Blä,helt enkelt är ordet idag!!!

Men,men. Inget ont som inte för något gott med sig. Har ju fått vila ut i helgen och förhoppningsvis kanske kroppen bara visar lite missnöje över att jag just inte gör något vettigt...

Vi har iallafall vart ute med Troja på  långsväng och blött blev det. Mitt i solskenet började regnet ösa ner och det blev kallt som i en hel frysbox. Naturligtvis klär man sig bara efter det väder som är just när man går ut,inte en tanke på att det faktiskt varierat en del de senaste dagarna. I detta fall utan jacka och med en tunn tröja över kroppen...Smart Eleonore!!!




I övrigt är det bara lite smågrejer som fixats idag. Har vart i källaren och rotat fram ett par reseväskor,har även fyllt på Trojas bädd med frigolitkulor (både i bädden och i resten av lägenheten i övrigt) och klippt henne på magen. Har dessutom tvingat iväg mannen att handla och han kom hem med ett par nya fina balkongstolar i trä också. Kul överaskning då jag verkligen avskytt de fula vi hade i plast...Bild kommer nog en annan dag .....

Lite tvättdag i övrigt också,men jag har verkligen vart på latsidan idag,så även detta har sambon fått fixa...Nä,hör själv hur meningslöst och trist detta inlägg blev,så lika bra jag återkommer en annan dag....Kram på er...



 

Inga kommentarer: