tisdag 29 mars 2011

En snabbis till Forserum

Usch,har vart så less i helgen att jag knappt orkat göra någonting. Det måste bli ändring!

Nu är det dags för mig att ta tag i livet igen, och jag började därför dagen med en morgonrunda ute i Forserum. Jönköping i all ära,men ibland blir man så uttråkad över att bara gå runt i samma fotspår,och jag har verkligen vart en tråkig matte den senaste tiden. 


Snöflingor seglade ner från skyn och någon plusgrad gjorde att det inte var allt för kallt i skogen. Fortfarande förundras jag över att det ligger kvar så mycket snö i Forserum. Jag,som alltid brukar vara "avundsjuk"på de människorna där ute ,som får njuta av värme och vår mycket tidigare än vi här inne. Jag har nu insett att våren är minst lika mycket kommen här,som där(och dessutom med mindre snö:-).....).


Lite drygt en timme orkade vi med i skogen idag,då jag ändå var lite trött efter nattjobbet. Vi har nu kommit hem och ätit lite frukost. Jag tänkte ta en liten paus och vila min kropp en stund. Imorgon får jag stiga upp tidigt,då vi först ska ha möte på jobbet och sen är det städning hos Björn och Sandra. Redan på torsdag är det utflytt för dem, och jag ska försöka hjälpa till så gott jag kan.

Inga kommentarer: