onsdag 2 mars 2011

Bättre???!

Sådärja! Känns som jag fått lite ordning på bloggen igen, men jag saknar fortfarande lite smådetaljer! Ska försöka hinna sitta lite med det hela snart igen,men det tar sådan tid att det blir lite då och då.Tycker själv att sidan ser lite bättre ut nu,men vad tycker ni (alltid kul om någon vill kommentera)?


Jag vill gärna ha en blogg som folk gillar att läsa,så jag undrar vidare: Vad vill ni ha på sidan? Nyheter/aktuellt i världen? Mer foton? Recept? Heminredning/pyssel? Historier?Hund? Tips på böcker,filmer eller annat? Skulle verkligen vara kul om ni ville hjälpa mig (känd som okänd,ni är alla välkomna).

1 kommentar:

Nina sa...

Snyggt!!
Alltid roligt att "städa" sidan och fräscha upp den ibland! Personligen tycker jag det är kul med kort, recept..
Ha det så gott!