söndag 2 oktober 2011

Tiden går för fort...

Två semesterdagar avverkade och jag känner redan att jag mår lite bättre igen. Är seg efter en sen natt med mycket vin,men det är inte samma trötthet som i veckan då den var psykisk istället.


I fredags var jag jag barnvakt åt lille goungen. Jag fattar in hur denna krabat alltid kan vara så glad jämt, och man blir glad i hela hjärtat när man träffar honom. Jag, som ju inte är någon riktigt barnkär person,kan ändå säga att Devin har fångat mitt hjärta för all framtid:-)  Alltså inga problem att vara barnvakt åt honom. Förutom lite glada lekstunder så sov han en timme, så jag hann både damma och fixa iordning middag under tiden.







Innan Sandra kom för att "stjäla" hem sitt barn igen,hann jag även med en liten snabbträff med Maggan och lille Elwin. Bebisträff på köksgolvet och Troja var mer än jobbig under tiden. Tycker nästan hon blir värre och värre med sin svartsjuka mot de små nu..
Nåja,hon gör ju inget annat än tränger sig i mellan och försöker slickas,men det kan vara nog så jobbigt...




Resten av eftermiddagen och kvällen kände jag mig som en levande död. Så trött,men jag tvingade mig att vara vaken för att sova gott under natten. Blev lite pizza framför Idol innan det blev tidigt i säng .Detta gjorde att jag faktiskt vaknade upp med lite bättre känsla i kroppen igår.

Inga kommentarer: