fredag 28 oktober 2011

Jag får skämmas!!

Såg till min glädje att jag fått 3 kommentarer på min sida nu (ett var några dagar gammalt) och det är verkligen kul att ni ger er till känna:-) Vad som inte var lika kul är att jag inte kan kommentera er tillbaka:-( Jag kommer inte in på kommentarsidan när jag trycker på den...

Men lugn,jag kan läsa dem ändå,då jag ju har tillgång till mitt eget konto så klart:-)

Ger därför här ett svar till en anonym(fanns inget namn på insändaren iallafall) läsare som hade kommenterat mina Champixtabletter(alltså rökpillrerna)med frågan om det inte var utskrivna av läkare: Det stämmer att de inte är receptfria,men det går att beställa dem via datorn med en "nätläkares"godkännande. Om det är riktigt lagligt eller inte,vet jag dock inte;-)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Är du lite olaglig elle ;) kram på dig

jannie sa...

Haha...det var bara "lilla" jag som var anonym, glömde skriva mitt namn. Kram Jannie