fredag 28 oktober 2011

Kom igen nu läsare!!!

Vill bara få in ett litet klagomål... Ni som läser min blogg,kan ni inte ge er tillkänna lite? Jag skriver oftast från mitt hjärta,jag är öppen och personlig.Men det är inte ni.. Vem är du,jag vet inte ens ditt namn,vad vill du ha ut av min blogg,hjälp mig?

Vem är ni då? Jag lovar att svara på era kommentarer,jag lovar att ni ska få komma till "tals". Vad vill ni ha av mig?Jag anpassar mig gärna efter vad ni vill ha. Vill ni ha "dagliga" vardagsrutiner,vill ni ha recept,vill ni ha hund,lek,skvaller,barn eller bara lite allmänt tjat från mig...?

Jag kommer fortsätta skriva,men jag vill gärna ha era åsikter. Vad vill ni ha? Vilka är ni som läser?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Maggis här
ska försöka att bättra mig, vet hur "träligt " det är att inte
få lite kommentarer. Det är knäpptyst på min blogg oxå, så nu
lägger jag nog ner den. Jag läser din VARJE dag , och fr.o.m nu ska jag höra av mig för du är itressant
att följa.
Ha nu en fin helg
Kram /Maggis

Anonym sa...

Halloj!
Är väl oxå skitdålig på att kommentera!
Men jag tycker att det är hemskt kul att läsa din blogg, tagen direkt ur verklig livet! =)
Keep it up!
Mvh Pelle.

Eleonore sa...

Aaa,nu när jag skulle släcka ner datorn och bege mig till jobbet var kommentarsidan öppen:-) Tack båda för era kommentarer och jag välkomnar er båda. Kul att ni gillar mitt "dravel". kram på er och ha en underbar helg