tisdag 4 oktober 2011

Dagen efter

I söndags vaknade jag upp redan halv tio. Huvudvärk och jättetrött...

Tvingade i mig två muggar kaffe och två frallor och toppade detta med ett par treo.Det gick ett par timmar till, så kände jag mig rätt okej igen.Allt jag behövde göra var att fylla på med en treo ungefär var tredje timme;-).
Jag vågade dock inte köra bil efter gårdagens vinintag och fick tyvärr avboka ett besök hos Karin som jag hade sett fram mot.


Istället satte jag igång med att laga en massa mat. Fick ihop 5 olika rätter under dagen. Två nya recept(en korvgryta och en kycklinggryta) som jag kunde lagt in till er,men jag avvaktar tills jag provsmakat dem. Just nu vilar de i frysen;-).


Och istället för middag idag,blev det två enkla korvar med bröd. Var inte så sugen på mat idag.. 



Förutom en massa matlagning och disk var jag även på topp att se fram mot min Ullaredsresa under morgonen därefter. En lång inköpslista skrevs, och jag somnade sedan in ganska nöjd även denna kväll.

Inga kommentarer: