fredag 28 oktober 2011

Jobbarhelg igen

Veckorna fortsätter att springa på. Redan fredag och dags för jobbarhelg igen. Känns ändå rätt okej för det mesta,då jag även har lite egentid från sambo och hund dessa helger. 

I dag blir det en ganska behaglig dag. Gjorde ju det mesta som behövde göras igår och idag får jag lata mig:-) Ska bara ta en sväng upp till Willys och handla lite åt farmor hade jag tänkt. Ska dit imorgon på förmiddagen och kolla till läget lite. Känns lite "dåligt samvete" i kroppen efter att inte vart där sen i tisdags,men nu är ju hemtjänsten inkopplad,så då hoppas jag verkligen att de har lite koll på läget åt mig istället.

Angående rökpillrerna,så har jag intagit dag två idag. Känner fortfarande inget som är annorlunda i kroppen vilket både känns bra och dåligt. Bra att jag inte fått några biverkningar,dåligt att jag vill se en effekt på att de fungerar. Jag kan ju röka precis som vanligt nu och det var ju inte tanken när man ska sluta...Men jag får ha tålamod. Dosen ska ju trappas upp från 0,5 mg till 1 mg om två dagar,och sen ytterligare till 2 mg efter en veckas tid,så effekten kommer säkert:-)

Jahopp,inget mer kul att skriva om just nu,så jag får önska er en trevlig fredag så länge  

Inga kommentarer: