fredag 21 oktober 2011

Helgstart

Äntligen fredag och ledig helg. Har kommit in från en frostig, kall men solig tur runt Rocksjön. Troja och jag har hunnit med att både besöka rastgården för lite lek och lydnad,hon har vart lös en sväng, och till sist träffade vi på en av hennes hundpolare på hemvägen som hon kunde busa lite med under ordnade förhållande (koppel på)en liten stund. Känns som hon är rätt nöjd för en liten stund nu,då hon lagt sig till rätta på vardagsrumsgolvet och käkar grisöra. Hundens fredagsmys har börjat;-)

Själv har jag har mest njutit av frisk luft,vacker natur och av att känna mig ledig och fri resten av dagen.Så underbart vackert det är nu,man blir alldeles varm i hjärtat av alla underbara färger. Visst är jag fortfarande trött efter två jobbarnätter,men vid gott mod att komma tillbaka med nya krafter i helgen igen.


Idag har jag bestämt mig för att inte göra så många knop alls. Funderar på om jag ska lägga mig en stund att sova,eller om jag ska ringa Sandra och se om hon vill bjuda på kaffe nu under förmiddagen. Jag är ju jättenyfiken på hennes nya lägenhet som jag inte ens hunnit se än,och naturligtvis saknar jag både henne och Devin nu.... Ska fundera vidare i duschen innan jag bestämmer mig för vilket,jag är ju trött också....

Inga kommentarer: