lördag 29 oktober 2011

Koffeinchock

Blev inte många timmars sömn idag,men försöker nu pigga upp kroppen med kaffe i mängder. Kommer säkert känna mig död imorgon,men en dag i taget. Just nu är jag bara lite lagom trött...


Snart dags att fara mot jobbet och jag undrar om det är idag det är Halloween (hur sjutton stavas det då?).Har sett lite pumpor i veckan,men har totalt missat detta i sådana fall. Tala om att vara helt vilse i pannkakan när jag knappt vet var det är för månad ens. Skrev september på jobbets tavla för bara någon vecka sedan och blev upplyst om att det är oktober. Har visst rullat på fortare med månaderna än vad jag hunnit med nu...


Idag blev det riktig lyx till middag;-) "Ungkarlsmaten" smakade trots allt bra. Jag gillar när jag är själv hemma och kan slafsa i mig en tallrik med bara en sked. Snabbt,smidigt och lättätet med dåligt bordskick till det. Det ingen ser vet ingen om,det bor en annan inom mig när jag är själv hemma. Mhoooooooaaaaaaa,glad halloween på er

3 kommentarer:

jannie sa...

Lovar att jag skall sova den där timmen åt dig :)

Eleonore sa...

Hoppas du sovit gott,det har inte mina boenden;-)...

jannie sa...

Din stackare, kan bara tänka mig hur du har haft det.
Relaxa lugnt nu och njut av det innan du kryper ner under täcket.