onsdag 20 april 2011

Solig promenad...

I ett par dagar har det faktiskt vart riktigt underbart väder. Jag har tillbringat min mesta tid med Sandra och Devin,och detta har resulterat i att jag utnyttjat deras uteplats en hel del till att jobba på lite solbränna till mig själv...

Igår passade jag även på att ta med mig Troja till Stensholm, och vi var ute på barnvagspromenad i området. Jag hade naturligtvis med mig kameran och passade på att fota lite också;-) 





Ha,ha ibland undrar jag hur rik jag skulle vara om man kunde ta betalt för alla yrken mat utför. På senare tid har jag haft en del, och ni kan kalla mig lite av varje: Kock,fotograf,bloggerska,kokboksförfattare,psykiatriskötare,bakerska,städare,barnskötare,psykolog,personlig assistent,hundförare,jourhavande medmänniska,bank och rådgivare.Många sysslor man utför ibland;-)....
 

Inga kommentarer: