torsdag 14 april 2011

Fullt schema,men nu var det klart...

Oj,som jag pressat mig själv idag. Men nu är det klart och lugnet sänker sig igen.

Började morgonen med att slänga i ett par maskiner tvätt. Satt sen lite väl länge vid frukostbordet innan jag traskade ut med Troja. Hann inte många meter bort innan Björn ringde. Han undrade om jag ville hänga med till farmor och farfar och hälsa på en stund. Trots att jag igentligen hade lite andra planer idag,så gnager ju ständigt det dåliga samvetet för de gamla,så inte kunde jag säga nej!

Halvsprang rundan runt Elmia och var hemma vid 10. Ner till tvättstugan,hängde tvätt och i med två maskiner till. In i duschen,skurade sen badrummet efter mig, innan jag fortsatte dammsuga och skaka mattor. Fixade iordning lite middagsmat och dukade,plockade ner mat,kläder,bullar,kakor och lite smått och gott till Björn,samt att jag strök ett par gardiner och hängde upp. Hann även diska av allt i diskhon,och hämta och hänga in all tvätt när den var klar.Klockan 11.40 stog jag ute och väntade på att Björn skulle plocka upp mig. Inte illa på 1 timme och 40 minuter va?

 

Inga kommentarer: