tisdag 12 april 2011

Hyllning till människor runt omkring...

Ibland önskar man verkligen att man kunde göra allt för alla. Tyvärr är det en omöjlighet,och man får "bara" göra så gott man kan. 

Det finns så många människor runt omkring mig som jag skulle vilja ge en hyllning för att just ni finns. Jag tror inte folk i allmänhet förstår hur värdefulla de kan vara trots att de kanske inte gör något speciellt alls....De bara finns med sin närvaro,ett lyssnande öra,eller ett uppmuntrande ord på vägen.

Jag har berättat för några,men det har hänt saker som är lite jobbiga. Trodde aldrig jag skulle få så mycket omtänksamma människor omkring mig som gav mig hoppet tillbaka. Ett litet mail på facebook,ett telefonsamtal om att de finns,eller bara ett litet uppmuntrande ord om att det går. Ni är så mycket värda allihopa,och jag vet inte hur jag ska tacka er. Kärlek till er alla...

Idag vill jag verkligen ge er alla en stor kram,och jag hoppas ni även kommer till mig den dag ni behöver. Jag kan inte göra under,men jag kan kanske underlätta med något? Vill särskilt tacka Nina,Camilla,Magdalena,Jannie,Maggis och Anne,men naturligtvis även mina förstående och underbara arbetskamrater som alltid finns där med fina ord och värmande tankar,andra vänner som tänker på mig/oss och även såklart min sambo som står ut med mig när jag stressar runt som mest med allt.Vill även få med ett tack till Sandra och Björn som har fått en så fin liten grabb att man blir tårögd,ni är så duktiga och jag kommer alltid finnas för er.  En dag ska jag gottgöra er alla, bara för att ni är ni..........Kramar........

1 kommentar:

Nina sa...

Är det någon som behöver en stor kram är det väl du som alltid tänker på alla andra!!! Så här kommer en......KRAM!!!!