torsdag 14 april 2011

Blommor och blader....

Förutom bakning och en jäkla massa disk på det,så hanns inte så mycket med igår. Svens syster Anna var här och lånade en borrmaskin,så det blev lite "tjat" med henne en stund. Lite middag,hundpromenad och tv på det,så var faktiskt kvällen slut. Somnade vid halv tio tiden och har precis vaknat upp idag vid 07.30. Har fått i mig lite frukost,stoppat i ett par maskiner tvätt och väntar på att de ska bli klara så vovve och jag kan gå ut en sväng. 

Idag ska jag försöka göra lite fint på balkongen. Köpte lite blommor igår som ska arrangeras lite, och om jag orkar ska jag bege mig att köpa solstolen jag pratat om bra länge nu.... Känns bara inte så inspirerande nu när solen lyser med sin frånvaro!

Tror jag hörde ett litet "rykte" om att jag skulle vara barnvakt åt Devin en stund också. Vet ingen tid,eller om jag ska dit,eller han hit,så vi får se vad dagen bjuder på. De ska iallafall få lite misslyckade biskvier och bullar med sig;-)......

Några av de nyinköpta blommorna som ska fixas iordning idag

 

Inga kommentarer: