torsdag 21 april 2011

Påskmiddag....

Efter att ha omvärderat påsken lite snabbt såhär idag,så gjorde jag ändå lite mat.

Naturligtvis är det alltid roligare att vara fler vid bordet,så därför bjöd vi in Anna (Svens syster) och hennes två barn Emilia och Moa för provsmakning och lite sällskap under kvällen. Kul att de kunde komma såhär snabbt inpå med inbjudan... Anna skulle dock upp tidigt för att jobba imorgon och barnens ögon började hänga lite efter maten,så någon sen kväll blev det inte. 

Efter ett par glas vin och en stressig vecka i övrigt, är väl inte heller jag så pigg. Ska se om jag orkar se mig igenom "Mördare okänd" nu på tv,men som vanligt somnar jag väl in efter ungefär halva programmet ;-)....

Det har iallafall vart en skön och behaglig dag och det gäller att passa på att njuta. Nu laddar jag vidare med en sovmorgon imorgon för att orka med min jobbarhelg sen....Ha en riktigt fin påskhelg på er nu,kram



 

Inga kommentarer: