fredag 8 april 2011

Fasters lilla guldplutt.....

Lille Devin kommer på besök med jämna mellanrum. Jag har lyckan att säga att den lille guldklimpen växer och frodas som bara den. Skrattade gott när Björn skrev ut på facebook att Devin vart med honom på gymet idag. Jag tänkte (och skrev vidare till honom) att om några år kommer den lille parveln att växa om honom.

Efter att vart barnvakt några gånger nu de senaste dagarna så kan jag bara säga: Herre gud vad han äter!!!!! Jag som ju är så ovan vid småbarn,undrar: Finns det ens en möjlighet att det finns så mycket mjölk i ett kvinnobröst som denne lille pojk äter? Sandra hade ju lite problem med att få igång amningen, och lille Devin får ju numera ersättning istället. Men med den aptiten han har så hade det aldrig gått att amma honom nöjd ändå;-) Ha,ha kolla in dubbelhakan,den har han banne mig fått av mig;-)

 

Inga kommentarer: