söndag 3 april 2011

Kört ihop sig lite......

Borde verkligen gå och lägga mig. Ska också göra detta om bara en liten stund. Är så trött att jag går på knäna,då det kört ihop sig med diverse grejer de senaste dagarna. Jag har knappt sovit en blund på ett par dygn och än finns det lite kaos kvar jag försöker reda ut och hjälpa till med (dock inte åt mig själv denna gången,men det måste tas itu med snarast....

Men iallafall,smörgåstårtor är fixade till jobbet nu och jag har hunnit med allt jag skulle göra och mer därtill. Går på högvarv i både tanke och handling och vet att jag måste sova nu för att orka med.

Ska se om jag får lite tid över imorgon och uppdaterar er lite bättre då... Kram och god natt på er!

Dessa bjuder jag jobbet på i kväll och imorgon:-)

Hade fikabesök av Camilla en sväng igår och fixade fram ett par räkmackor åt gotta oss i
 Gjorde en köttfärssås med lite nyttigheter i (majs och morötter) till Sandra och Björn,då deras tid inte räcker till just nu.
  Muntrade upp mig själv med en vacker tulpanbukett igår för att känna av att våren är på väg

Inga kommentarer: