söndag 17 april 2011

Dagens söting!!!

Idag har det vart superskönt väder ute..Solen har värmt gott och därför har jag kunnat "lura" ut sambon på hela två långpromenader idag (i vanliga fall brukar vi dela,så jag fixar långpromenader och han en joggingtur efter jobbet). Så mycket foton har det inte blivitidag,men denna lilla "going" sprang snabbt förbi oss, och in och gömde sig igen...Men jag var snabbare, och hann få till en liten bild iallafall:-)

 Förutom en massa friskluft idag, har jag förberett lite för veckan som kommer.Det kommer bli en tuff sådan, och jag vill som vanligt vara förberedd på alla plan...

Har åter lagat en del mat, och ska försöka smita in i tvättsugan på "stulen tid", så fort det blir ledigt ikväll. I övrigt ska jag försöka varva ner lite lagom resten av kvällen i mitt egna hem, då jag räknar med att inte vara hemma så mycket av den som kommer....Ge mig krafter och energi nu någon!!!Kraaaaammmm på er!

Inga kommentarer: