lördag 12 maj 2012

Kalas

För några dagar sedan fyllde mormor år. 86 tror jag, men vågar inte riktigt vara säker på siffran;-)...

Idag var det dags för kalaset för henne iallafall, som pga platsbrist hölls hos moster Helena och Peter i Haurida. Blev bjuden på go smörgåstårta, och fick träffa 3 nya släktmedlemar jag inte träffat innan (oj, vi ses nog inte så ofta). Katten "Sotis", hundvalpen "Smulan" och kuinbarnet Wilma.

Jag är mest trött idag, då sömnbristen börjar göra sig påmind ordentligt efter nattens jobb, och jag har knappt sovit något alls idag. Pappa ringde och väckte mig redan halv nio (jag slutar jobbet vid sju) och sen var det svårt att somna om igen..  Så därför struntar jag i att skriva något mer här idag, och lägger ut lite bilder jag tog istället...
 Jag sjäv....
 Helena, Peter och Filippas  katt, Sotis
 Syskonbarnen Jonas och Markus, samt Markus flickvän Louise
 Lillebror Marco
 Mamma, Krister, Peter och Leif
 Kusinbarnet Emil, kusin Therese, mormor, Marco, moster Maggan och kusin Filippa
 Mormor och kusin Therese
 En av Helenas hästar, Isadora
 Moster Maggan med nytillskottet Smulan
 Smörgåstårta från Lekeryd...
Och så var det jag igen;-)

Inga kommentarer: