måndag 7 maj 2012

Kalas

Igår var jag då en sväng till Forserum. Jonas hade ju fyllt år och det var kalasdags. Trevligt att träffa alla, men som vanligt i min lilla underliga släkt/familj så blir kalas lite lätt ångestframkallande.

Skilsmässor mm gör väl att stämningen ibland blir lite överdriven och tryckt. Nåja, allt gick bra och det verkade ändå som att Jonas ( och farfar) var nöjd. Jeanette hade bakat ljuvliga jordgubbstårtor, där jag faktiskt tog två bitar. Jag som inte ens gillar tårta!! Ska dock erkänna att jag var hungrig, så det kanske var därför;-).


På hemvägen svängde jag förbi min favoritpizzeria Rhodos. Var fortfarande hungrig och plockade med mig en kebabpizza hem. Satt resten av kvällen och slötittade på tv och tjatade lie i telefon..En riktigt lugn söndag med andra ord.

Inga kommentarer: