fredag 10 februari 2012

Slapp och slö

Kanske är det mindre mat som gör att jag är så förbaskat trött,och det hela tiden....Borde hunnit med massor idag,men istället blir jag fast vid datorn. Ältar samma sidor om och om igen,utan att något händer. Tala om att datorn är energi och tidstjuv....

Idag händer alltså ingenting. Har vart ut på den sedvanliga långpromenaden runt Elmia,och snart är det dags för en runda runt Rocksjön istället. Jobbar ju i helgen och har ingen hund hemma. Ingen hund= att jag inte kommer motionera alls under ett par dagar. Gäller att passa på:-)

Dessutom är det riktigt behagligt ute idag. Sol och minus 3 grader. Jag har börjat längta till våren nu och håller alla tummar jag kan för att inte Vättern ska frysa i år. Då blir min väntan lång.

Ha en go helg på er gott folk,kram

Inga kommentarer: