tisdag 8 november 2011

Tandläkaren igen

Hemkommen från tandläkaren med bedövad mun.Idag har jag vart och lagat sprickan/frakturen jag hade och det gick riktigt bra. Hittade faktiskt en parkering utan problem och var i så god tid att jag hann ringa ett par samtal jag skulle gjort efteråt istället. 

Även inne hos tandläkaren gick det bra. Det gick snabbt och smärtfritt och även om det aldrig är direkt billigt att gå till tandläkaren,så kom jag undan betydligt billigare än vad jag trott det skulle bli. Skönt:-)

Klockan är bara strax över elva än, och jag känner mig nästan lite ledig idag. Gjorde ju allt färdigt igår,så inga direkta måsten idag alls.

Så istället tänkte jag därför att jag skulle ta en skogstur ut till Forserum nu, och sen ett litet "titta-in-besök" till farfar. Två flugor i en smäll, och inget kan vara mer avkopplande än skogen när man inte har några tider att passa..

Inga kommentarer: