måndag 21 november 2011

Jag lever

Lite frånvaro under helgen och anledningen är ren lathet på skrivandet,och annat smått och gott som jobb,fikabesök och pyssel med andra saker som besök hos farfar och annat. 

Har haft lite annat för mig på datorn också för den delen. Det har jäklats och strulat med andra ord!

Idag fick jag nog, och har nu vart och köpt mig en ny. Denna har jag ännu inte fått hem ,då jag "beställde" installation och startklar vid köpet (skulle fått den i eftermiddags,men blir troligtvis i morgon istället då de ej hört av sig idag).

Pga av att jag ska lära mig den nya,lägga in allt på nytt och lite annat pyssel med detta, kan det hända att det tar ett par dagar till innan jag återkommer med mina "vanliga" inlägg här på bloggen...Men tills dess kramar jag om er läsare ,och hoppas ni håller kvar vid min sida:-) 

Inga kommentarer: