onsdag 9 november 2011

Mat igen

Efter att ha vart i Forserum kom jag hem och hade en hel del extratid över. Borde kanske satt mig och inte gjort något,men istället började jag göra storkok här hemma. Jag älskar ju när frysen är full med färdigrätter och efter några stressiga veckor var det riktigt tomt på det nu. 

Det blev köttbullar,biff i purjolök och bambuskott,samt en köttgryta och lasagne som frystets in direkt, och utöver det blev det en fläskpannkaka till middag.


Har inte så stora planer på något idag heller,så om jag känner för det,efter att Troja och jag vart ute på långpromenad,så ska jag fortsätta med lite Wook och fläskstek idag. Hade tänkt servera fläsksteken till middag idag,men så råkade jag skvallra för Björn att jag gjort köttbullar och han kommer på middag idag. Ingen Björn ( och Devin) på middag om det inte finns köttbullar i detta hem;-).

Ja mycket mer har väl inte hunnit hända idag. Klockan är ju bara 08 och jag ska skaka liv i hundrackarn för att bege mig ut i den kalla höstmorgonen. Det är bara 1 plus ute och det känns att det börjar gå mot vintern nu. Jag lider inte alls av detta,så länge jag slipper pulsa i djup snö och kommer fram på gatorna med bilen. Snön är vacker och jag hoppas på att kunna få fota fina bilder för er att titta på framöver:-)

Inga kommentarer: