måndag 11 juni 2012

Sista lediga dagen

Då börjar även denna ledigheten närma sig slutet. Det gör inget alls, för jag har blivit helt veckovild nu, och behöver nog lite fasta rutiner för att inte "spåra ur" helt.

Det känns fortfarande som att jag lever i någon konstig lyckorusbubbla utan verklighet, så lite vardagligt jobb kanske är precis rätt medicin för att inte tappa fotfästet helt.:-).

Idag har jag vart otroligt trött till råga på allt. Vet inte om det var så att jag var så spänd över att träffa Monica (uppfödaren) igår, att jag efter besöket bara släppte trycket och lät mig slappna av. 

Men vad gör väl det egentligen? Jag har vart igång så mycket på sista tiden, så då kan man väl få unna sig en dag att bara göra ingenting på?! Så det har jag gjort idag, ingenting alls;-)

Fast jag har faktiskt gjort lite "nytta" ändå. Jag har nämligen suttit en hel del vid datorn och läst på om hundaktiviteter. Jag har så mycket att ta igen med det jag förlorade med Troja, så nu är hela hundvärlden extremt spännande. Nu måste jag läsa på om allt, och herregud så jag skenade iväg i tankarna en stund.. Med alla aktiviteter jag hittade som fanns att gå kurser i, så är jag minst uppbokad på 10 olika redan nu, och jag har redan tänkt ut en plats där jag kan ställa upp hinder och träna en massa saker.. Ha,ha, ta ner mig på jorden igen någon !!!;-)

Skämt åsido, men från att ha missat så himla mycket innan, vill jag göra en massa roliga saker i framtiden. Hitta något som min hund och jag (känns så fint att skriva de orden) tycker är roligt och givande att träna. Något som vi tillsammans kan lära oss och få en fin team-känsla av, mellan soffhäng och vanliga promenader. Åh, allt ska bli så kul :-).

Men mina kära bloggläsare. Jag har faktiskt inget övrigt och nytt att berätta om idag. Ska bara hämta lite tvätt i tvättstugan, sen ska jag fortsätta slappa med datorn och tvn resten av kvällen:-)

Kram

Inga kommentarer: